Ris, ros og klager

Her kan du klage eller give feedback vedrørende SletDet Rådgivningen. 

I rådgivningen søger vi hele tiden efter at blive endnu bedre til vores arbejde, og vi vil derfor altid gerne høre dine kommentarer. Vi tager klager meget alvorligt.  

Hvem kan klage? 

Alle, der har været i kontakt med SletDet Rådgvivningen, kan klage. Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af vores rådgivning.  

Hvad kan du klage over? 

Du kan klage over rådgiveres adfærd – det vil sige den måde, som medarbejdere opfører sig på, dårlig eller decideret forkert rådgivning, eller hvis rådgivningen ikke lever op til det, den annoncerer. 

Du kan ikke klage over andre brugere af rådgivningen, åbningstider eller andre praktiske forhold. 

Hvis du har en kommentar til rådgivningen, som ikke er en klage, er du også velkommen til at skrive en kommentar. Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde. 

Din kommentar eller klage til SletDet Rådgivningen

Hvad sker der, når du har indsendt din henvendelse?

Du modtager altid en kvittering umiddelbart efter, du har indsendt din klage/kommentar, hvis du har angivet din e-mail. 

Ligeledes kan vi kun besvare din klage/kommentar, hvis du har angivet e-mail. Vi stræber efter at behandle din klage og give dig et svar hurtigst muligt og senest efter 5 hverdage.